Splošni pogoji poslovanja

1. Uvodne določbe

    1.1. Ti splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju: pogoji) urejajo pravice in obveznosti med podjetjem, ki upravlja spletno trgovino telegramis.si (v nadaljevanju: prodajalec) in kupcem (fizična ali pravna oseba), ki odda naročilo prek spletne trgovine.

    1.2. Pogoji so sestavljeni v skladu z veljavnimi predpisi Republike Slovenije, zlasti Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu, Zakonom o varstvu osebnih podatkov (GDPR) in druge zakone, ki urejajo trgovino in pogodbeno pravo.

    1.3. Kupec z oddajo naročila potrjuje, da je prebral pogoje, se z njimi strinja in da je pri oddaji naročila veljavna verzija pogojev tista, ki je bila objavljena na strani telegramis.si v času oddaje naročila.

    1.4. Prodajalec si pridržuje pravico, da kadar koli spremeni te pogoje. Spremembe veljajo od trenutka objave na spletni strani in zavezujejo kupca pri naročilih, oddanih po tej objavi.

    2. Podatki o prodajalcu / ponudniku

    • Naziv / ime podjetja: Anže Vozelj, s.p.
    • Matična številka: 9410490000 
    • Ni zavezanec za DDV
    • Naslov: Čolnišče 5, , 1410 Zagorje ob Savi
    • Elektronski naslov (e-pošta): info.telegramis@gmail.com
    • Telefonska številka: 041 292 362

    3. Obseg ponudbe, tehnične omejitve, spremembe ponudbe

    3.1. Ponudba blaga v spletni trgovini je informativne narave in ne zavezuje prodajalca, dokler kupec ne odda naročila in prodajalec tega ne potrdi.

    3.2. Prodajalec si prizadeva, da so prikazane zaloge ažurne, vendar ni mogoče izključiti, da med oddajo naročila in potrditvijo pride do spremembe stanja zalog. V primeru, da blago ni več na voljo, bo kupec o tem obveščen in ponudena bo ustrezna alternativa ali možnost odpovedi naročila.

    3.3. Vse slike in opisi izdelkov so simbolične in so lahko dekorirane. Dejanska barva, oblika ali detajli se lahko nekoliko razlikujejo.

    3.4. Prodajalec ne prevzema odgovornosti za morebitne tehnične napake, izpade sistema, motnje dostopa do spletne trgovine, motnje pri plačilnih sistemih ali druge nesrečne okoliščine, ki so izven razumne kontrole prodajalca.

    4. Naročilo in sklenitev pogodbe

    4.1. Naročilo se odda prek spletne trgovine, s klikom ustreznih gumbov (npr. “Dodaj v košarico”, “Na blagajno”, “Potrdi naročilo”).

    4.2. Pred potrditvijo naročila je kupec obveščen o vseh bistvenih značilnostih izdelkov, ceni, stroških dostave, načinu plačila, načinu dostave in drugih morebitnih stroških.

    4.3. Pogodba je sklenjena, ko prodajalec potrdi naročilo (npr. preko e-pošte, sistemske potrditve) ali izvede izpolnitev naročila (odvisno od prakse). Od tega trenutka naprej so pogoji v naročilu in cena za obe strani zavezujoči.

    4.4. Kupec se zavezuje, da bo pri oddaji naročila navedel resnične in pravilne podatke (ime, naslov, telefonska številka, e-pošta).

    5. Cene in načini plačila

    5.1. Cene izdelkov so navedene v evrih (€).

    5.2. Stroški dostave niso vključeni v ceno izdelka, razen če je drugače navedeno ob naročilu. Pri izračunu naročila so stroški dostave jasno prikazani pred potrditvijo naročila.

    5.3. Način plačila je lahko:

    • plačilo po predračunu / bančno nakazilo
    • plačilo s kartico / spletno plačilo

    5.4. Kupec mora poskrbeti, da so sredstva na voljo, da plačilo uspešno poteka. Če plačilo ne uspe (npr. zavrnjeno), si prodajalec pridržuje pravico, da naročilo ne izvede ali da ga prekine.

    6. Dostava in prevzem blaga

    6.1. Dostava je možna na naslov, ki ga kupec navede ob naročilu, ali na prevzemno mesto, če je to v ponudbi prodajalca.

    6.2. Rok dostave za izdelke, ki so na zalogi, je do 2 dni (v porodnišnico) oz. do 5 delovnih dni na dom, razen če je ob izdelku navedeno drugače.

    6.3. Če dostava ne bo mogoča v predvidenem času (zaradi zaloge, logistike ipd.), bo kupec o tem pisno obveščen in bo ponudena ustrezna alternativa ali možnost odpovedi naročila (in vračilo že plačanih sredstev).

    6.4. Kupec je dolžan prevzeti blago. V primeru zavrnitve prevzema, lahko prodajalec zahteva kritje stroškov vračila ali drugih stroškov, kolikor to dopušča zakon.

    7. Prenos tveganja

    Tveganje škode ali uničenja blaga preide na kupca v trenutku, ko je blago izročeno kupcu ali dostavni službi, razen če je s pogodbo dogovorjeno drugače.

    8. Odstop, vračilo blaga in reklamacije

    8.1. Pravica do odstopa od pogodbe (za potrošnike) je opisana v ločenem delu “Pravilnik povrnitev in vračil”.

    8.2. Prodajalec odgovarja za stvarne napake na blagu v skladu z zakonom.

    8.3. Reklamacije se uveljavljajo pisno na elektronski naslov ali po pošti, z obrazcem za reklamacijo. Kupec mora ob reklamaciji navesti podatke o naročilu, opis napake in morebitno dokazilo.

    8.4. Prodajalec bo reklamacijo obravnaval v zakonskem roku in kupec bo obveščen o odločitvi. Če je reklamacijo upravičena, bo prodajalec popravil, zamenjal izdelek ali vrnil kupnino, po dogovoru.

    9. Odgovornost in omejitev

    9.1. Prodajalec ne odgovarja za posredno škodo, izgubljeni dobiček, izgubljene informacije ali druge posledične škode, razen če bi bila odgovornost izrecno določena z zakonom.

    9.2. Prodajalec ne odgovarja za zamude pri dostavi, ki so izven njegovega nadzora (npr. naravne nesreče, stavke, izredne razmere).

    9.3. Kupec je odgovoren, da blago, ki ga vrača ali reklamira, primerno zapakira, da ne pride do dodatnih poškodb med transportom.

    10. Varstvo osebnih podatkov

    10.1. Prodajalec obdeluje osebne podatke kupca v skladu z veljavno zakonodajo (ZVOP, GDPR) in v skladu s svojo Politiko zasebnosti, ki je del spletne trgovine.

    10.2. Osebni podatki se zbirajo in uporabljajo za namen izpolnitve naročil, komunikacije s kupcem, računovodskih obveznosti, morebitnih pravnih zahtevkov in drugih poslovnih potreb.

    10.3. Kupec ima pravico dostopa do svojih osebnih podatkov, pravico popravka, izbrisa (če ni nasprotno zakonu), omejitve obdelave, prenosljivosti podatkov in ugovora.

    10.4. Podatki se lahko posredujejo pogodbenim izvajalcem (dostavne službe, plačilne metode ipd.), vendar zgolj v obsegu, ki je potreben za izvedbo storitve, pod pogoji varnosti in zaupnosti.

    11. Reševanje sporov in pristojnost

    11.1. Prodajalec si prizadeva, da morebitne spore rešuje sporazumno in v dobri veri.

    11.2. Če sporov ni mogoče rešiti sporazumno, je za potrošniške zadeve (če kupec ima status potrošnika) pristojno pristojno sodišče po zakonu.

    11.3. Prodajalec ne sprejema izvensodnega reševanja potrošniških sporov prek subjektov, razen če je to zakonsko obvezno.

    12. Končne določbe

    12.1. Če je katera od določb teh pogojev neveljavna ali neuresničljiva, to ne vpliva na veljavnost ostalih določb.

    12.2. Vsake spremembe pogojev so zavezujoče za kupca le, če so objavljene pred oddajo naročila.

    12.3. Kupec je upravičen shraniti ali natisniti te pogoje že pred oddajo naročila.

    12.4. Ti pogoji so sestavljeni v slovenskem jeziku.